Алматы қаласы Білім басқармасының
«№№172 мектеп-гимназия»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(727) 239-37-69
Есепші бөлімі:
+7(727) 382-81-80
eOtinish.kz
Нашар көрушілер
нұсқасы
05
желтоқсан
2024

ХАБАРЛАНДЫРУ

                                                                 Құрметті ата-аналар!
Білім беру мекемесі Сіздерге педагогикалық қолдау көрсетуге әрдайым дайын! Мектебімізде ата-аналарды педегогикалық қолдау орталығы құрылғандығын хабарлаймыз! Жоспар уақытына сәйкес ата-аналармен жиналыс өтетінін мәлімдейміз!
Біз Сіздер үшін келесі қызметтерді ұсынамыз:
•    Балаларды тәрбиелеу және оқыту мәселелері бойынша жеке және топтық кеңестер. 

     Психологтар мен әлеуметтік педагогтардың көмегі.   
     Ата-аналарға арналған тренингтер мен вебинарлар.
     Өтетін орны: №172 мектеп-гимназиясы, оқу кабинеттері.
     Уақыты: Күні кесте бойынша, уақыты кесте бойынша.



«Бекітемін»

№172 мектеп-гимназия директоры ____________________А.С.Чорманова 



2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫ АТА-АНАЛАРДЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ


Тақырыбы

Мазмұны

Өтілетін сыныптар

Мерзімі

Жауапты



1-4 CЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТА-АНАЛАРЫН ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ БАҒДАРЛАМАСЫ



Сапалы ұйқы: 

балалардың дамуы 

мен 

денсаулығының 

іргетасы

1. Баланың тұлғасын дамыту үшін ұйқының маңызы.  

2. Баланың танымдық және эмоциялық дағдыларын дамыту үшін негіз ретінде ұйықтау. 

3. Әдет-ғұрыпты қалыптастыру алгоритмі. 

4. Дұрыс ұйықтау үшін қажетті жағдайлар.

1-4 сыныптар

қыркүйек

ДТІЖО

Сынып бірлестік жетекшілері



Дұрыс тамақтану 

әдет-ғұрпын құру 

1. Балалардың дамуындағы дұрыс тамақтанудың маңыздылығы: дене және психикалық жай-күй 

2. Дұрыс тамақтанбауға және олардың салдарларына байланысты аурулардың мысалдары 

3. Дұрыс тамақтану негіздері: сорты, модерациясы және тепе-теңдігі. 

4. Отбасында дұрыс тамақтану үшін қолайлы жағдай жасау бойынша практикалық консультациялар.

1-4 сыныптар



қазан

ДТІЖО

Сынып бірлестік жетекшілері



Назар аударуды 

дамыту

1.      Балалардың назарын аударуды дамыту проблемасының маңыздылығы мен маңызы.  

2. Назар аударудың негізгі қасиеттері.  

3. Назар аударуды дамыту әдістері мен тәсілдері. 

4.Үйде қолдануға арналған практикалық 

тапсырмалар мен ойындар.

1-4 сыныптар 

қараша

ДТІЖО

Сынып бірлестік жетекшілері



Логикалық 

ойлауды үйрену

1. Логикалық ойлау табыстың негізі ретінде 

2. Балаларда логикалық ойлаудың негізгі 

аспектілері. 

3. Балаларға осы шеберлікті дамытуға көмектесу тәртібі. 

4. Ата-аналарға практикалық консультация беру

1-4 сыныптар 

желтоқсан

ДТІЖО

Сынып бірлестік жетекшілері



Отбасылық 

келісімнің кепілі – 

сенімді қарым

қатынас

   1. Сенiмгерлiк қарым-қатынас: бақытты отбасылық қатынастардың негiзi. 

2. Байланысты сенiмгерлiк басқарудың негiзгi принциптерi мен факторлары. 

3. Сенімсіздік, бүркеншік сенім, шынайы сенім. Істерді талдау. Сенімсіздіктің теріс салдары. 

4. Баламен ойдағыдай сенімді қарым-қатынас жасау үшін ата-аналарға арналған негізгі дағдылар мен практикалық кеңестер.

1-4 сыныптар

қаңтар

ДТІЖО

Сынып бірлестік жетекшілері



Баланы өзінің және 

басқа адамдардың 

сезімін түсінуге 

үйрету тәртібі

  1.  Баланың дамуындағы қайғы-қасірет және оның рөлі. 

2. Баланың және басқа адамдардың сезімін ашық қарым-қатынас, құрметтеу және түсіну. 

3. Басқа адамдардың және өз сезімдерін білдіру және түсіну тәсілдері.     

4. Баланы жанжалдарды шешуге үйрету – ата-аналарға кеңес беру.

1-4 сыныптар 

ақпан

ДТІЖО

Сынып бірлестік жетекшілері



Балалардың 

қауіпсіздігі – 

ересектердің 

қамқорлығы

1. Дене дайындығы: төтенше жағдайларда организмді қорғау дағдылары мен қабілеттері 

2. Эмоциялық дайындық: қорқыныш пен үрейді жеңу тәсілдері мен тәсілдері      

3. Танымдық әзірлік: қауіпсіздік саласындағы білімді және қорғау әдістерін меңгеру 

4. Әлеуметтік дайындық: қиын жағдайдағы баланың коммуникациялық дағдыларын және коммуникациялық дағдыларын дамыту

1-4 сыныптар 



наурыз

ДТІЖО

Сынып бірлестік жетекшілері



Бақытты ана 

құпиялары

1. Қазіргі ана болу ерекшеліктері 

2. Отбасылық және кәсіптік жұмыспен қамту  

3. Егер анам жалғыз қалса... 

4. Тиімді ананың дағдылары.

1-4 сыныптар

сәуір

ДТІЖО

Сынып бірлестік жетекшілері



5-9 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТА-АНАЛАРЫН ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ БАҒДАРЛАМАСЫ



Жасөспірімдердегі 

ұйқы: Оқуға және 

мінез-құлыққа 

әсері 

1. Жасөспірімдердегі ұйқы физиологиясы.  

2. Ұйқының бұзылуы: дәрігерге кеңес беру үшін негіз. 

3. Ұйқының бұзылуының жасөспірімдердің көңіл күйіне, мінез-құлқына, оқу қабілетіне әсері.  

4. Дұрыс ұйқы: ұйымдастыру әдістері, жағымды әдеттерді дамыту.

5-9 сыныптар


қыркүйек

ДТІЖО

Сынып бірлестік жетекшілері



Бүкіл отбасы үшін

салауатты рацион 


1. Бүкіл отбасы үшін сау және бүтін тағамдарды таңдау. 

2. Отбасы мүшелерінің ас мәзірін дайындауға, тамақ дайындауға және өнімдерді сатып алуға қатысуы.   

3. Таңертеңгі ас, түскі ас және кешкі ас өткізбей теңдестірілген тамақ. 

4. Ес-түссіз шамадан тыс асыра сілтеу.

5-сыныптар

қазан

ДТІЖО

Сынып бірлестік жетекшілері



Жадыны дамыту 

Бала жүрегіне жол табу


1. Неліктен жасөспірім есте сақтауда қиындықтар туындауы мүмкін  

2. Жасөспiрiмдердiң есте сақтау ерекшелiктерi 

3. Жадыны жақсарту үшін мнемониктерді 

тәжірибеден өту 

4. Жақсы жадқа қадамдар

5-9 сыныптар

қараша

ДТІЖО

Сынып бірлестік жетекшілері



Балаңыздың ой

пікірін ояту 

1. Жасөспірімдердің психикалық қабілеттері мен  дағдыларын дамытудың маңыздылығы. 

 2. Жасөспiрiмдердiң интеллектуалының дамуына жеткiлiксiз назар аудару проблемасы.  

 3. Жасөспiрiмдердiң интеллектуалды дамуының тиiмдi құралдары. 

4. Жасөспiрiмдердiң интеллектуалдық дамуында ата-аналарды қолдау: практикалық ұсынымдар

5-сыныптар

желтоқсан

ДТІЖО

Сынып бірлестік жетекшілері



Жасөспiрiмнiң 

түсiнiк алу және 

қабылдау тәртiбi

Жасөспiрiмнiң түсiнiк алу және қабылдау тәртiбi 

1. Жасөспірімдердің дамуын түсіну 

2. Жасөспіріммен эмпатия дағдыларын және 

тиімді қарым-қатынасты дамыту 

3. Жасөспiрiмнiң өзiн-өзi тиiстi сезiнуiн және өзiн

өзi сезiнуiн белгiлеу жөнiндегi ұсынымдар 

4. Қолайлы жағдай жасау әдістері

5-9 сыныптар

қаңтар

ДТІЖО

Сынып бірлестік жетекшілері



Бүлдiретiн сыртқы 

әсерлерге 

балалардың қарсы 

тұруы

1.Экстремистік идеологияларға байланысты тәуекелдер мен қауіптер: Кейс-зерттеулер 

2.Рухани иммунитетті қалыптастырудың негізі ретінде сыни ойлау және эмоциялық интеллект 

3. Балалардың санасы мен мінез-құлқын 

дерадикализациялау тәсілдері 

4. Отбасы мен мектептің профилактикалық 

қызметінің тиімді стратегиялары, ашық қарым-қатынасты ынталандыру және бірлескен іс-шараларға қатысу

5-сыныптар

ақпан

ДТІЖО

Сынып бірлестік жетекшілері



Балаңыз төтенше 

жағдайға дайын 

ба? 

1. Төтенше жағдайлардың ерекшеліктері және төтенше жағдайлар кезінде нақты шаралар қабылдау 

2.Төтенше жағдайға дейін және оның уақытында баланың мінез-құлқы қағидалары 

3.Төтенше жағдайлар кезінде өзін-өзі бақылау дағдыларының маңыздылығы туралы  

4. Күтпеген қауіп кезінде адам өмірін сақтап қалу үшін іс-қимыл алгоритмдері

5-9 сыныптар

наурыз

ДТІЖО

Сынып бірлестік жетекшілері



Әкелік — бала 

бақытының қайнар 

көзі

1.  Қазіргі әкенің құндылықтары қандай? 

2. Әкесінің жеке қасиеттері 

3.Әкені баланы тәрбиелеуге және тәрбиелеуге тарту 

4. Сәтті өмір сүру үшін балада мықты қасиеттердің қалыптасуына әкенің ықпалы

5-сыныптар

сәуір

ДТІЖО

Сынып бірлестік жетекшілері



10-11 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТА-АНАЛАРЫН ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ БАҒДАРЛАМАСЫ



Жасөспiрiмнiң 

ұйқысы мен 

психикалық 

денсаулығы

1. Дұрыс ұйқының маңыздылығын түсіну. 

2. Ұйқының дене және психикалық жағдайына әсері.      3. Неліктен төсекке бармас бұрын демала білу және оның ұйқы сапасына қалай әсер ететіні маңызды. 

4. Ұсыныстар: Жақсы демалу үшін төсек алдында тыныш атмосфераны қалай жасауға болады

10-11 сыныптар


қыркүйек

ДТІЖО

Сынып бірлестік жетекшілері



Тамақ ішу

1. Балада шешім қабылдау дағдыларын дамыту. 

2.Фаст-фудты ауыстырудың экологиялық таза (психологиялық қауіпсіз) тәсілдері. 

3.Дұрыс тамақтануды қолдау: мотивтер мен шешімдер. 

4. Үйде және сыртта дұрыс тамақтануға арналған 

практикалық кеңестер мен қадамдар.

10-11 сыныптар

қазан

ДТІЖО

Сынып бірлестік жетекшілері



Өмір бойы оқыту: 

неге? қалай? 


1. Адам неге өзін-өзі тәрбиелеуді қажет етеді? 

2. Өзін-өзі талдау, өзін-өзі бағалау, сондай-ақ өзін-өзі басқару қабілеті өзін-өзі тәрбиелеуде қандай орын алады?     

3. Өзiн-өзi тәрбиелеудiң қандай дағдылары мен қабiлеттерiн бала меңгеруi тиiс.  

4.Балаға өзiн-өзi тәрбиелеу жөнiндегi iс-шараларды ұйымдастыруға көмек көрсету тәртiбi.

10-11 сыныптар

қараша

ДТІЖО

Сынып бірлестік жетекшілері



Шығармашылықты ынталандыру

1. Жоғары сынып оқушыларының жетістігінде шығармашылық ойлаудың маңыздылығы 

2. Шығармашылық ойлауды дамытуға ықпал ететін дағдылар 

3. Отбасылық ортада шығармашылықты дамыту 

тәсілдері 

4. Шығармашылыққа апаратын жол: әдістер мен тәсілдер

10-11 сыныптар

желтоқсан

ДТІЖО

Сынып бірлестік жетекшілері



Тұлғаның 

қалыптасуы: 

тәуелсіздікке 

құқық

1. Ата-аналардан, кезеңдерден психологиялық бөлінудің маңыздылығы. 

2.Бөліну түрлері: эмоциялық, құндылық, практикалық, қайшылық.  

3.Бөлінуге әсер ететін факторлар: жағдайды талдау. 

4.Ата-аналар мен жасөспiрiмдердiң өзара қарым

қатынастарында шекара белгiлеудiң маңыздылығы.

10-11 сыныптар

қаңтар

ДТІЖО

Сынып бірлестік жетекшілері



Ата-аналардың 

эмоциялық 

күйреуі: оны қалай 

болдырмауға және 

жеңуге болады? 

1.Эмоциялық сарқылу белгілерін тану әдісі: алдағы күйік сигналдары. 

2. Тартылған ата-аналардың эмоциялық сарқылу 

кезеңдері 

3.Эмоциялық күйзелістерді өз бетінше еңсерудің әдістері мен тәсілдері. 

4.Эмоциялық күйзелістің алдын алу.

10-11 сыныптар

ақпан

ДТІЖО

Сынып бірлестік жетекшілері



Жеке қауіпсіздік 

мәдениетін 

қалыптастыру

1.Жеке қауіпсіздік мәдениеті дегеніміз не? 

2. Отбасында жеке қауіпсіздік дағдыларын сіңіру 

3. Мінез-құлық этикасын және жеке қауіпсіздік мәдениетін қалыптастыру  

4. Күнделікті өмірде жеке қауіпсіздік нормаларын, 

наным-сенімдерін, құндылықтарын қабылдау

10-11 сыныптар

наурыз

ДТІЖО

Сынып бірлестік жетекшілері



Болашаққа 

ұмтылу: Балаңызға 

өз әлеуетіне жетуге 

қалай көмектесуге 

болады 

 1. Жоғары сынып оқушысын түсіну тәртібі  

 2.Бала үшін жаңа мүмкіндіктер – ата-аналар үшін жаңа міндеттер     

 3.Кәсіп таңдауға көмек көрсету  

 4.Табысты өмір сүру үшін әмбебап дағдыларды 

дамыту

10-11 сыныптар

сәуір

ДТІЖО

Сынып бірлестік жетекшілері



2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫ «ДАНАЛЫҚ МЕКТЕБІ» КЛУБЫНЫҢ ЖҰМЫСЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖОСПАРЫ


Клуб жиындары

Тақырыптар

Өтілетін сыныптар

Мерзімі

Жауапты

1

АТА ӨСИЕТІ

ТУЫСТЫҚ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС – БАҒА ЖЕТПЕС БАЙЛЫҚ


1-сыныптар

қыркүйек

ДТІЖО

Сынып бірлестік жетекшілері

2

АТА КӘСІП  БЕРЕКЕНІҢ БАСТАУЫ

2-сыныптар

қазан

ДТІЖО

Сынып бірлестік жетекшілері

3

ӘЖЕ ДАНАЛЫҒЫ

ӘЖЕЛЕРДІҢ ӨШПЕЙТІН ӨНЕГЕЛІ ҮЛГІСІ...

3-сыныптар

қараша

ДТІЖО

Сынып бірлестік жетекшілері

4

ӨНЕГЕЛІ ӨМІР

4-сыныптар

желтоқсан

ДТІЖО

Сынып бірлестік жетекшілері

5

АҒА ҚАМҚОРЛЫҒЫ

ЖИРЕН ЖАМАН ӘДЕТТЕН

5-сыныптар

қаңтар

ДТІЖО

Сынып бірлестік жетекшілері

6

АҒА БОЛСАҢ АҚЫЛ АЙТ

6-сынытар

ақпан

ДТІЖО

Сынып бірлестік жетекшілері

7

ЖЕҢГЕ КЕҢЕСІ

ЖЕҢГЕ МІНЕЗІМЕН КӨРКЕМ

7-8сыныптар

наурыз

ДТІЖО

Сынып бірлестік жетекшілері

8

ОТБАСЫ ҚҰНДЫЛЫ (ЖЕҢГЕЛЕРГЕ ЖЕТІ КЕҢЕС)

9-11сыныптар

сәуір

ДТІЖО

Сынып бірлестік жетекшілері










Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы:

Похожие публикации:

23 қазан 2024 ХАБАРЛАНДЫРУ!
12 тамыз 2024 ХАБАРЛАНДЫРУ
02 тамыз 2024 ХАБАРЛАНДЫРУ
12 ақпан 2024 ХАБАРЛАНДЫРУ
12 желтоқсан 2023 ХАБАРЛАНДЫРУ
13 қараша 2023 «Алматы дарыны»
03 қараша 2023 ХАБАРЛАНДЫРУ
11 қыркүйек 2023 Хабарландыру
11 қыркүйек 2023 «Мектепке жол»
23 тамыз 2023 ХАБАРЛАНДЫРУ
24 мамыр 2021 іс шаралар