Алматы қаласы Білім басқармасының
«№№172 мектеп-гимназия»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(727) 239-37-69
Есепші бөлімі:
+7(727) 382-81-80
eOtinish.kz
Нашар көрушілер
нұсқасы
12
тамыз
2024

ХАБАРЛАНДЫРУ

Алматы қаласы Білім басқармасының «№172 мектеп-гимназия» коммуналдық мемлекеттік мекемесі төмендегі бос лауазымдарға конкурс жариялайды:
 
 

  • Мекенжайы: Алматы қаласы, Медеу ауданы, Думан ы-а, Қарқаралы 15 
  • Байланыс нөмірлері: 8 (727) 239-37-6987051265071 Таңшолпан
  • Электрондық поштаmektep172@almatybilim.kz
  • Көрсетілген бос және (немесе) уақытша бос лауазымы бар білім беру ұйымының атауы: «№172 мектеп-гимназия » КММ
  • Тұрақты бос лауазымның атауы:  
  • Бастауыш сынып   мұғалімі -2 орын                                                       
(Еңбекақы мөлшері  150000 тг бастап, 14 сағат)
  • Аға вожатый – 1 орын
                (Еңбекақы мөлшері  100000 тг бастап, 1 жүктеме)
  • Дефектолог- 1 орын
           (Еңбекақы мөлшері  150000 тг бастап, 1 жүктеме)
Бастауыш сынып мұғалімінің лауазымдық міндеттері:
  • мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес оқытылатын пәннің
ерекшелігін ескере отырып, білім алушыларды оқытуды және тәрбиелеуді жүзеге асырады;білім алушы мен тәрбиеленуші тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға жәнеоны әлеуметтендіруге ықпал етеді, білім алушылардың жеке қабілеттерін анықтайды жәнедамытуға жәрдемдеседі;
  • білім алушыда педагогқа құрметпен қарауға тәрбиелейді, педагогтың аты мен әкесініңаты бойынша сыпайы қарым-қатынас немесе «учитель/мұғалім» тікелей қарым-қатынасарқылы қарым-қатынастың іскерлік стилі мен сөйлеу этикетін сақтауға үйретеді;
  • білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін,тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады;
  • пәндер бойынша қысқа мерзімді және орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық)жоспарлар, бөлім үшін жиынтық бағалау және тоқсан үшін жиынтық бағалау үшінтапсырмалар жасайды;
  • бөлім бойынша жиынтық бағалауды және тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізуқорытындысы бойынша талдау жүргізеді;
  • журналдарды (қағаз немесе электрондық)толтырады;
  • оқу үрдісінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады;
  • оқу процесінде қарапайым бағдарламалық қамтамасыз етуді және ақпараттықкоммуникациялық технологиялардың қосымшаларын пайдаланады;
  • білім алушылар мен тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім берустандартында көзделген деңгейден төмен емес тұлғалық, Жүйелік-қызметтік, пәндікнәтижелерге қол жеткізуін қамтамасыз етеді;
  • оқу бағдарламаларын, оның ішінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білімалушыларға арналған бағдарламаларды әзірлеуге және орындауға қатысады, оқужоспарына және оқу процесінің кестесіне сәйкес олардың толық көлемде іске асырылуынқамтамасыз етеді;
  • білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтарын жәнебейімділіктерін зерделейді;
  • инклюзивті білім беру үшін жағдай жасайды;
  • ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқу бағдарламаларын бейімдейді;
  • арнайы білім беру ұйымдарында оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып,дамудағы ауытқуларды барынша еңсеруге бағытталған білім алушыларды,тәрбиеленушілерді оқыту және тәрбиелеу бойынша жұмысты жүзеге асырады;
  • интерактивті оқу материалдары мен цифрлық білім беру ресурстарын пайдаланаотырып, қашықтықтан оқыту режимінде сабақтар ұйымдастырады;
  • әдістемелік бірлестіктердің, мұғалімдер қауымдастығының, әдістемелік,педагогикалық кеңестердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады;
  • ата-аналарға арналған педагогикалық консилиумдарға қатысады;
  • ата-аналарға кеңес береді;
  • кәсіби құзыреттілікті арттырады;
  • еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды;
  • білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғаудықамтамасыз етеді;
  • ата-аналармен немесе олардың орнындағы адамдармен ынтымақтастықты жүзеге    асырады;
  • тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен құжаттарды толтырады;
  • білім алушылар мен тәрбиеленушілер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді.
Аға вожатыйдың лауазымдық міндеттері:
  •       балалар қоғамдық ұйымдарының, "Жас қыран", "Жас ұлан" бірлестіктерінің, дебаттың, мектеп парламентінің қызметін дамытуға ықпал етеді;
  •       білім алушыларға олардың бірлестіктерінің, ұйымдарының қызметін жоспарлауға көмектеседі, олардың қызметінің мазмұны мен нысандарын жаңартуға ықпал етеді;
  •       балалар мен жасөспірімдердің жас ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, жұмысты жүзеге асырады;
  •       ұжымдық-шығармашылық қызметті ұйымдастырады;
  •       балалар мен жасөспірімдерді жұмыс істеп тұрған ұйымдар, бірлестіктер туралы кеңінен ақпараттандыру үшін жағдайларды қамтамасыз етеді;
  •       білім алушыларға азаматтық және адамгершілік ұстанымдарын көрсетуге, өз мүдделері мен қажеттіліктерін іске асыруға мүмкіндік беретін қолайлы жағдайлар жасайды;
  •       білім беру ұйымдарында мәдени-бұқаралық, патриоттық жұмыстар жүргізеді, сынып жетекшілеріне тәрбие жұмысын, балалардың танымдық бос уақытын ұйымдастыруға көмек көрсетеді;
  •       балалар мен жастар ұйымдарын, пікірталастарды, оқушылардың өзін-өзі басқаруын, мектеп немесе студенттік парламенттерді, еріктілер қозғалысын ұйымдастырады;
  •       білім алушылардың денсаулығы мен қауіпсіздігіне қамқорлық жасайды;
  •       каникул кезінде олардың демалысын ұйымдастырады;
  •       білім алушылармен инновациялық жұмыс тәжірибесін зерделейді және пайдаланады;
  •       "Қоғамға қызмет ету", "Отанға тағзым", "Үлкендерге құрмет", "Анаға құрмет" қоғамдық-пайдалы жұмыстарын ұйымдастырады.;
  •       балалар ұйымдарының, бірлестіктерінің бастапқы ұжымдарының басшыларын (ұйымдастырушыларын) іріктеу және даярлау бойынша жұмысты жүргізеді;
  •       өзін-өзі басқару органдарымен және білім беру ұйымының педагогикалық ұжымымен, қоғамдық ұйымдармен, білім алушылардың ата-аналарымен немесе оларды алмастыратын адамдармен тығыз байланыста жұмыс істейді;
  •       білім алушылар мен тәрбиеленушілер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді.
Дефектологтың лауазымдық міндеттері:
  • Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің оқу бағдарламаларын іске асыратын орта білім беру ұйымының, оның ішінде арнаулы мектептердің (мектеп-интернаттардың) арнаулы педагогы үлгілік оқу жоспарлары мен бағдарламаларына сәйкес кемтар балалармен жеке, топтық және кіші топтық сабақтар (сабақтар) өткізеді;
  • мүмкіндігі шектеулі балаларға арнайы педагогикалық тексеру жүргізеді және тәрбиеленушілердің ерекше білім алу қажеттіліктерін бағалауды жүзеге асырады;
  • даму мүмкіндіктері шектеулі балалардың психофизикалық даму бұзылыстарын еңсеру үшін жеке оқу, Жеке-дамытушы, түзету-дамытушы бағдарламаларды әзірлейді және іске асырады және жеке (кіші топтық, топтық сабақтар)сабақтар өткізеді;
  • мүмкіндігі шектеулі балаларға арнайы психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетеді;
  • білім беру ұйымдарында ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асырады;
  • басқа педагогтермен және мамандармен өзара іс-қимылды қамтамасыз етеді, білім беруде инклюзивтілік қағидатын іске асыруға ықпал етеді;
  • басқа педагогтармен және мамандармен тығыз байланыста мүмкіндігі шектеулі балаларды дамыту және әлеуметтендіру жөніндегі қызметті жүзеге асырады;
  • тәрбиешілерге, адамдардың (балалардың) ата-аналарына және өзге де заңды өкілдеріне оқыту мен тәрбиелеудің арнайы әдістері мен тәсілдерін қолдану жөнінде консультация береді;
  • жеке тұлғаның жалпы мәдениетін қалыптастыруға ықпал етеді, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының және үлгілік оқу бағдарламаларының талаптарына сәйкес оқытудың алуан түрлі нысандарын, білім беру технологияларын, тәсілдерін, әдістері мен құралдарын пайдаланады;
  • психологиялық-медициналық-педагогикалық тексеру және консультация беру бағдарламаларын (психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациялар), түзету-дамыту бағдарламаларын (психологиялық-педагогикалық түзеу кабинеттері, оңалту орталықтары, аутизм орталықтары және басқа да орталықтар) іске асыратын арнайы білім беру ұйымдарының арнаулы педагогы Кемтар балаларға арнайы педагогикалық тексеру жүргізеді;
  • ерекше білім беру қажеттіліктерін командалық бағалауды жүргізуге қатысады;
  • психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттерінің, оңалту орталықтарының, аутизм орталықтарының арнайы педагогы білім беру ұйымының жоспары мен кестесі бойынша жеке, кіші топтық және топтық сабақтар өткізеді;
  • жеке оқу, жеке-дамыту, түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлейді және іске асырады және жеке (кіші топтық, топтық сабақтар)өткізеді;
  • өзінің кәсіби құзыреттілігін арттырады;
  • әдістемелік кеңестердің, әдістемелік бірлестіктердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады;
  • ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар тұлғаларға қоғамның толерантты қарым-қатынасын қалыптастыру бойынша жұмыс жүргізеді;
  • еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды;
  • тәрбие процесі кезеңінде балалардың өмірін, денсаулығын және құқықтарын қорғауды қамтамасыз етеді.
Білуге тиіс:
  • Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының «Білім
туралы», «Педагог мәртебесі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы»,
«Қазақстан Республикасындағы тіл туралы», «Кемтар балаларды әлеуметтік медициналықпедагогикалық және түзеу арқылы қолдау туралы» заңдары, білім берудің мемлекеттік
  • жалпыға міндетті стандарты және білім беруді дамытудың бағыттары мен
перспективаларын айқындайтын өзге де нормативтік құқықтық актілер;
  • оқу пәнінің мазмұны, оқу-тәрбие процесі, оқыту және бағалау әдістемесі;
педагогика мен психология;
  • пәнді оқыту әдістемесі, тәрбие жұмысы, оқыту құралдары және олардың дидактикалық
мүмкіндіктері;
  • педагогикалық этиканың нормалары;
  • медиация техникасы және қақтығыстарды шешу мүмкіндігі;
  • оқу кабинеттері мен қосалқы үй-жайларды жабдықтауға қойылатын талаптар;
құқық негіздері және еңбекті, экономиканы ғылыми ұйымдастыру;
  • еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы
қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар мен нормалар.
Біліктілікке қойылатын талаптар:
  • тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық
немесе техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі педагогикалық білім немесе тиісті
бейін бойынша өзге де кәсіптік білім немесе жұмыс стажына талап қоймастан,
педагогикалық қайта даярлығын растайтын құжат немесе біліктіліктің орташа деңгейіне
жататын XI педагогикалық сыныбы бар 1995 жылға дейін орта мектепті бітіргені туралы
құжат;
  • және (немесе) біліктілігінің жоғары және орта деңгейі болған кезде педагогикалық
жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін-кемінде 2 жыл; педагог-сарапшы үшін-кемінде 3
жыл; педагог-зерттеуші үшін-кемінде 4 жыл;
және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған жағдайда педагог-шебер үшін
педагогикалық жұмыс өтілі - 5 жыл.
9. Құжаттарды қабылдау мерзімі – 12.08-21.08.2024ж. 
Құжаттар   https://hr-nobd.edu.kz/ сайты арқылы қабылданады.
10.Конкурс өткізу уақыты – 22.08.2024ж.
11. Конкурс өткізу туралы хабарландыру соңғы жаряланғаннан кейін келесі жұмыс күнінен бастап есептеледі.
 
 12. Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар тізімі
 Сертификаттаудан өту нәтижелері туралы сертификат немесе қолданыстағы біліктілік санатының болуы туралы куәлік
 Педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы
 Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білім туралы құжаттардың көшірмелері
 Психоневрологиялық ұйымнан анықтама
Еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса)
 Наркологиялық ұйымнан анықтама
Жеке басты куәландыратын құжат немесе цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат (сәйкестендіру үшін)
) Білімге, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейге қатысты қосымша ақпарат (біліктілікті арттыру, ғылыми/академиялық дәрежелер мен атақтар беру, ғылыми немесе әдістемелік Жарияланымдар, біліктілік санаттары туралы құжаттардың көшірмелері, алдыңғы жұмыс орнының басшылығынан ұсынымдар).
Кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке парақ (нақты тұрғылықты мекен-жайы және байланыс телефондары көрсетілген)
Тәжірибесі жоқ кандидаттың бейнепрезентациясы (өзін-өзі таныстыру) ұзақтығы кемінде 10 минут, ең төменгі ажыратымдылығы – 720 x 480.
Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген)

Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы:

Похожие публикации:

02 тамыз 2024 ХАБАРЛАНДЫРУ
12 ақпан 2024 ХАБАРЛАНДЫРУ
12 желтоқсан 2023 ХАБАРЛАНДЫРУ
07 желтоқсан 2023 «Біртұтас тәрбие»
03 қараша 2023 ХАБАРЛАНДЫРУ
11 қыркүйек 2023 Хабарландыру
23 тамыз 2023 ХАБАРЛАНДЫРУ
08 тамыз 2023 ХАБАРЛАНДЫРУ
03 ақпан 2023 "Білім-172"
27 қаңтар 2023 ХАБАРЛАНДЫРУ
09 қаңтар 2023 ХАБАРЛАНДЫРУ
30 желтоқсан 2022 ХАБАРЛАНДЫРУ
14 қыркүйек 2022 ХАБАРЛАНДЫРУ
02 қыркүйек 2022 ХАБАРЛАНДЫРУ!
24 тамыз 2022 ХАБАРЛАНДЫРУ
19 тамыз 2022 Хабарландыру
06 сәуір 2022 Хабарландыру
21 қаңтар 2022 «Біз біргеміз»
01 қараша 2021 Марапаттау